tisdag 31 augusti 2010

dikter by Jocke Westman


Ngt av det finaste jag vet är ett leende, kanske inte så konstigt eftersom jag älskar när alla är glada :) min kära vän Jocke skickade just över 2 dikter han skrivit o ja kände att ja bara va tvungen att publicera dom med tanke på vad dom handlade om :)






När du ler så ler världen med dig

När du ler skiner solen,

När du ler glittrar det om hela dig,

När du ler ler jag,

Ditt leende är så vackert,

Sluta aldrig le för då slutar jag att le

Sluta aldrig le för då slutar solen att skina

Sluta aldrig att le för då slutar du att glittra

Du är bara helt underbar
01:40
------------------------------------------------

Ditt leende är mitt leende så låt oss le tillsammans,

Vårt leende kommer vara det finaste världen någonsin skådat..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar