fredag 28 maj 2010

Bebis

Det har varit mycket prat om barn på sista tiden, kan ju inte neka till att det gör en lite sugen måste jag säga..
En av mina äldsta vänner väntar just nu, hon borde fått för 2-3 dagar sen, så nu sitter vi alla spänt o väntar på att det ska komma igång, e ju rätt nyfiken på vad det kommer komma ut för liten en...
själv vill ja inte ha barn just nu, men sugen blir man ju, kan ju dock sluta fundera på den lilla som redan skulle funnits, blivit mycket tänkande på det på sistone...
hade det varit en han eller hon? hur hade h*n se ut skulle den va lik mig eller sin far??
ja det e mycket som går runt i huvudet, hade vi varit bra föräldrar?? jag tror vi hade varit riktigt bra föräldrar, trotts våra dispyter vi hade då...
vi e ju faktiskt riktigt bra vänner idag, han e tom en av dom bästa faktiskt...
men det va då o nu e nu, o nu e jag sugen igen, men det e ju inte bara att skaffa barn, man ska ju helt ha någon o kanske mer en några månader, ha fast ekonomi o allt sånt...
har ju tur dock att man har så mycket vänner med barn som man kan låna :) o då kan man ju lämna tillbaka dom när man inte orkar mer hehe :)
well well




Peace
Lotus

2 kommentarer:

  1. bra att man kan låna när man e lite sugen ;) hihi

    SvaraRadera
  2. SV: Folk sprider saker som inte stämmer. Känns rätt korkat tycker jag :)

    SvaraRadera