tisdag 4 maj 2010

Kl 10

God morgon alla glada o pigga, äntligen en till tidig morgon :) fast inatt har jag fått sova iaf...
vet inte om jag sovit så bra, vaknat en del o känns som ja sovit rätt oroligt, e mega trött o ont i huvudet, men dumt att fortsätta sova tycker ja...
4 dagen utan medicinen o det känns kan ja säga, vaknade med ett genomblött nattlinne, känns som om man stått i duschen med kläderna på sig.
pulsen slår fortfarande hårt som fan o ja känner mig rätt desorientera, hoppas på att jag kan få lösa det här idag....
ska försöka få en tid snart med läkaren så vi kan komma överens om en ned tappnings schema för skiten så ja kan slippa oron över att inte alltid ha råd.
men det kommer väl ta ett tag, e ju såna köer i landstinget så får se när det blir....

Hade fått ett riktigt trevligt sms idag när ja vaknade :) där det stod,
hej hej skulle bara kolla om du ville ha ett jobb för vi söker fortfarande folk över sommaren :D
Linus din lilla stjärna :)
o ja det vill ja ju självklart ha :D så min underbara vän ska höra av sig när han slutat jobba :D
just idag gick ju tyvärr tankarna åt, kommer ja att orka ?? men det e bara medicinen som talar, det blir ju lite så där med serotoninet just nu...
När jag fått i mig medicinen igen kommer livet kännas på topp :D

ska försöka ta mig ner till FÖK idag med, o lämna in min ansökan och kostnadsförslaget på nya glasögon, hoppas dom beviljar 1500 till 2 par, alltid bra att ha ett extra par, framför allt när man  heter Tezz o glömmer dom överallt, eller helt enkelt tappar bort dom :D
men 1500 för 2 par med alla behandlingar o vilken båge i affären som helst det e inte alls dåligt tycker jag, så nu håller jag tummen :D

ska ta o ringa min darling nu med o väcka honom, hoppas han orkar ta sig upp, han har ju tyvärr lyckats vända på dygnet + fått svårt att sova min stackars darling....

Nej nu blir det en dusch o sen apoteket

Peace
Lotus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar