fredag 14 maj 2010

JollyRockets

Wohoo snart e det klart med nystartsjobbet :)
om en vecka e jag anställd o det e dags för en riktig lön...
känns riktigt bra, o jag trivs riktigt bra där, har världens skönaste arbetskamrater :)
hade ju inte riktigt trott för alla år sen att jag skulle få jobba med min favorit personal från VB...

har dock inte haft mycket tid att sitta vid datorn, känns lite konstigt, men det väl bra egentligen, har inte så mycket kontakt då bara med alla vänner, mest jobba polarna :)
men snart e jag väl i fas med dom här tiderna så då blir det nog bättre :D

men nu är det dags för fröken lotus att sova sig lite, upp 4 igen o dra o jobba :D
känner ni för att hitta på ngt slutar jag 14 o är ledig måndag o tisdag :D
kom gärna o käka frulle hos mig, den är mellan 6-10 :)

Peace
Lotus

1 kommentar: