tisdag 25 maj 2010

sova

jahopp kl e 21:28 o jag borde gå o sova, ska vänta in mina öl o mitt vin, sen blir det att knoppa....

hmm jag trodde aldrig att det skulle kunna va jobbigt att va för populär haha, men nu har ja visst fått ett par pojkar efter mig, o nja det e fan inte speciellt roligt efter ett tag, känns som om dom sliter i en...
ja tro det eller ej, men tydligen finns det dom som tycker att man är rätt fin haha...

Åhh nu har jag varit ledig i 2 dagar :) fan va skönt det har varit, har sett till att träffa lite vänner, o sen bara ta det lugnt.. jag o Anders tog en hel kväll bara han o jag o massa serier, fan så mycket skönare än att supa, tog en varsin öl dock men det får man :)

vaknade vid halv 12 idag fan så skönt att bara sova haha det tar på en att gå upp tidigt, drog på lite musik på låg volym o vaknade i lugn o ro, sen blev det kaffe hos Olgatron o sen gjorde jag äggröra o bacon till oss alla :) riktigt nice frukost....
har städat hela dagen och suttit framför datorn hehe, va nere o handlade en del o hämtade cykel o nyckel så jag kan ta mig till jobbet imorgon o öppna som ja ska :)
känns som jag varit riktigt produktiv idag, helt enkelt en kanon dag...

har börjat saknar mina vänner en hel del dock, känns som om jag försummat dom tyvärr, har mest bara dragit hem efter jobbet bytt om o åkt tillbaka, men det får det va slut på..
ska hem när jag slutar o sen umgås eller bara va sj :)
mina underbara sötnosar har saknat mig en hel del har jag märkt, helt galna när jag kommer hem, o nu i 2 dagar har jag knappt kunnat göra något utan att dom varit på mig...
Ja inte Gaia dock för hon blir ju arg på mig istället, men nu e hon glad igen när mamma varit hemma massa :D

nej nu ska jag sova :) nattit natt

Peace
Lotus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar