måndag 3 maj 2010

Efexor....

Pulsen slår så hårt att det gör ont, o gråten smyger på var 5e min...
vet inte hur ja ska palla det här riktigt...
3 dagen utan medicin, o det känns som tillvaron är åt helvete...
Fattar inte riktigt hur läkare kan skriva ut så pass beroendeframkallande mediciner o framför allt inte när det kostar fan en halv månadshyra, hur har människor råd...
O där är mitt problem just nu, jag har inte 1700 kr att lägga på min medicin...
måste ju äta den eftersom man ätit den varje dag iaf 4 år men nu e den slut o det e bara att finna sig i problemet....
Måste göra massa saker, men orken e som bortblåst, det går självklart i vågor, men idag är en riktigt dålig dag, ångesten e tung som fan o det e så sjuk svårt att andras,  riktigt lääänge sen jag kände så här...
Vet att det bara beror på medicinen men va fan ska ja göra?!?! råna en bank....
USHHHH PALLAR INTE, det här e fan för jobbigt

Peace
Lotus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar