onsdag 5 maj 2010

trött

Då var första dagen på jobbet avklarad :) usch vad trött jag är, var uppe 04:30 i morse, o det känns KAN jag lova....
upp kl 4 imorgon bitti, så det blir att nanna kudden direkt, ska slötitta lite på Cold case medan jag somnar sött, nya avsnitten kom ju igår, men lär inte se klart hela, så kommer få kolla om det i morgon, det är bara skönt att somna till något..
Haft en HEELLL del att göra idag, e fan inte klokt hur folk kan låta saker förfalla som dom gör, o usch så äckligt det var o städa i vissa rum, HERRE GUD man skulle kunna tro att dom som ägde Isabell innan inte visste vad städa är överhuvudtaget..
Men som tur är vet både jag o Maria hur man gör, så nu börjar det likna något, e inte färdigt på långa vägar men det är på G iaf :D
Blir mycket att göra imorgon oxå, men ju mer man tar hand om nu ju mindre kommer det vara om dagarna, o det innebär att det inte kommer ta hur lång tid som helst att få bort skiten, och till imorgon har jag gjort en lista på exakt vad jag ska göra, så kommer bli lite mer organiserat än idag, kände mig mest som en yr höna som sprang runt haha...
Tror hotellet kommer att bli riktigt snyggt när J,J&P e klara med all renovering, kommer bli tufft iaf, ett ROCK hotell :D

Nu hoppas jag bara på att allt löser sig med Nystartsjobb oxå men det ska nog inte va några problem, får se på måndag vad som kan göras...

NU kudde o Cold case natti natt

Peace
Lotus

1 kommentar: