måndag 3 maj 2010

Grilla?!?

Har äntligen börjat känna mig lite bättre, fortfarande trött som fan, men sova kan ja göra ikväll...
Undra om det blir ngt grilla idag? ingen som hört av sig än, men vi får väl se, klockan e inte så mycket än. Träffade Sarah i morse när jag mådde som sämst så får se om dom e så sugna..
jag borde kanske höra av mig, men jag tror inte dom tränat klart än pojkarna, Anders borde höra av sig när
han e klar...

Väntat på att David ska ringa idag, men nooooo inget samtal, hoppas han haft en bättre dag idag än igår iaf.
orkar tyvärr inte ringa sj idag men vi får väl se om vi hörs senare, klockan e ju inte sååå mycket endå..

Måste byta plats på mina madrasser i sängen, tror det kan va en inverkande faktor till att ja sover så dåligt, den ena e lite hårdare än den andra, tror jag har lagt dom fel..
Men det e inget jag orkar ge mig på själv, inte idag iaf, dom väger ju lite faktisk fast dom är mest otympliga...

Vill ha en ny matta, städade lite förut orkade en stund men sen blev det för mycket, låter kanske konstigt men idag har ja faktisk inte orkat mycket...
Konstaterade iaf att mitt vardagsrum skulle må bra av en ny matta..
Såg ett par riktigt snygga på både Rusta o Bo-lagret, när jag var där med Olga o Sarah i förmiddags...
Ska bara råna en bank som sagt så kanske det e ngt man kan tänka på, finns en hel del annat som e viktigare o som måste gå före....


Peace
Lotus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar